Pokutu za reklamu na spodním prádle zaplatí za Bendtnera sázková kancelář

Varšava - Pokutu za dánského fotbalového útočníka Nicklase Bendtnera, který v utkání s Portugalskem omylem ukázal reklamu na irskou sázkovou kancelář Paddy Power, zaplatí místo něj vedení sázkové kanceláře. V úterý o tom informuje server goal.com.

Diskuse: 0

Pokutu za reklamu na spodním prádle zaplatí za Bendtnera sázková kancelář - anotační foto
reklama

Bendtner vstřelil Portugalcům gól a pak radostí vyhrnul dres, čímž odkryl své spodní prádlo. V oblasti pasu měl na trenýrkách nápis Paddy Power. Porušil tak pravidla UEFA, zakazující reklamu na všech součástech výstroje hráčů na ME. FIFA nelenila a potrestala ho zákazem startu v jednom utkání a peněžitou pokutou 100 tisíc eur (2,5 milionu Kč). Tuto částku ale on platit nebude.

"Rozhodli jsme se, že pokutu zaplatíme my. Nemyslíme si, že Nicklase měli finančně potrestat za to, že si oblékl své šťastné spodní prádlo," uvedl mluvčí sázkové kanceláře Paddy Power Ken Robertson.

 

reklama
Klíčová slova: Euro 2012 dánsko

Diskuse

Pokutu za reklamu na spodním prádle zaplatí za Bendtnera sázková kancelář

  •  

Počet příspěvků: , Buďte první!

Přidejte vlastní názor…

Související:

Hlavní zprávy

Propadák! Tiger Woods zahrál nejhorší kolo v kariéře - anotační foto

Propadák! Tiger Woods zahrál nejhorší kolo v kariéře

31.01.2015 18:27 Phoenix - Tiger Woods není ve své kůži. Na golfovém turnaji Phoenix Open zahrál v rámci jeho druhého dne...

Hamburger za 4 miliony eur! Super Bowl opět ovládnou povedené reklamy +VIDEO - anotační foto

Hamburger za 4 miliony eur! Super Bowl opět ovládnou povedené reklamy +VIDEO

31.01.2015 15:37 Glendale (USA) - Super Bowl klepe na dveře! 49. finále se uskuteční v arizonském Glendale už v neděli. Jako...

Smůla! Pád připravil Katřinu Nash o bronz z mistrovství světa - anotační foto

Smůla! Pád připravil Katřinu Nash o bronz z mistrovství světa

31.01.2015 14:09 Tábor - Letošní mistrovství světa v cyklokrosu pořádá jihočeský Tábor. V dnešním závodě žen si smůlu vybrala...

Titul po pěti letech. Williamsová přehrála ve finále Šarapovovou - anotační foto

Titul po pěti letech. Williamsová přehrála ve finále Šarapovovou

31.01.2015 11:57 Melbourne - Vítězkou ženské dvouhry na Australian Open se poprvé od roku 2010 stala Serena Williamsová. V...

Sdílejte článek na sociálních sítích »»»

reklama

Zprávy odjinud

Právě se děje

reklama

Další zprávy

reklama

Anketa

Souhlasíte se zákazem kouření v restauracích?

Hlasovalo 8671 čtenářů [výsledky anket]

Nejčtenější ze Sportu

reklama
reklama